12 Mart 2011 Cumartesi

Uyanmamak Üzere..

"Bitsede kurtulsam dediğimiz bir oyun misaliyim şuan. Gece sessiz. Bu kadar sessizlik beni öldürür. Beynim felç. uyumak istiyorum. uyanmamak.. Güzel rüyaların sabahında ne olduki.. her sabah aynı. uyumak istiyorum.. uyanmamak üzere.." |M..|  ""24 saat önce"



""Şuan""

Çok karmaşığım şu sıralar. Bu karmaşanın tek birşeyden ibaret olması belkide benim zayıflığım. ama kime güç gösterisi yapacağım ki. zayıfsam zayıfım işte. Bazı zamanlar geliyor o an dünyanın en üstün ve en mükemmeli benim. hiçbirşey umrumda değil. en kralı en popüleri hiç gözümde değil o anlarda bu unsurlar.. Ama bir an geliyor ki...

O an ben bitiyorum. Bunu hayatımda 3 kez yaşamam ve 3 keresindede aynı şeyden ibaret olması yine benim zayıflığımı daha dogrusu ona karşı çok derin bir zaafımın olduğunun göstergesi olmalı. Ama neden.. Beni bilen bilir çok umursamaz. hayatı önemsemez. insanların iyi hallerini gören ve insanları seven biriyim. Böyle olumlu ve herşeyden hoşnut birinin. hani derlerya kolum kesildi. ama bi tane daha var dercesine pozitif birinin gözlerini bi anda kapatmak ve birdaha açmamak istemesi neden olabilir?? O an geldiğimde insanlar dünya evren sosyal sorumluluklar aile falan filan. o an geldiğinde istediğim tek şey bulunduğum yerden yöreden o an yokolmak onuda yapamayacağım için ölmek.. Uyumak uyanmamacasına..

Ben esasında reklam sektöründeyim. reklam sektöründe kalıplaşmış birkaç söz vardır. Biri de  "insan neyi hayal ederse enerjisini o doğrultuda kullanır"  Ben hücrelerimdeki enerjiyi nasıl bir adaptasyon şekli ile tek bir yere yönlendirmişim ki sanki elektirikli süpürge gibi fişi çıkarılınca çalışmaz haline gelmişim. Anlayamadım.
Bir insanın enerjisinin tamamını bir başkasından almasını sağlayacak neden ne olabilir ki?  Hayat dediğimiz kavramın içerisinde bütün güzellikler var. başlıca eğlence aile zevk sefa falan filan.. bütün olumlu şeylere ayırdığım enerji %1 olmalıki o insandan aldığım enerji kesildiğinde beyin ölümüm gerçekleşiyor. Nasıl bir kavram nasıl bir şey çözemedim..

Yine uyumak ve uyanmamak arasında kaldığım zaman dilimindeyim. Aslında o an geldiğinde öyle bir arada kalmışlık yok. direk yaşamını yitirmek istiyorsun. O anı olmamış farzetmek için. o anın her kelimesi her saniyesi her karesi zihnine işlenmeden o an hayatını yitirmek ve gözlerini yummak istiyorsun. Ama şuan tam olarak o andan sonra 24 saat geçti. şuan bir arada kalmışlığım var. Uyumak istiyorum bunu kimse engelleyemez. Ve uzun bir süre uyku çekeceğim.. Fakat uyanmamak da en az uyumak kada düşündüğüm bir durum hali. Yani kısacası  Uyumak istiyorum.. Uyanmamak üzere.....

M...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder