2 Mart 2011 Çarşamba

Neresindeyiz Zamanın

Hiç düşündünüzmü gerçekte bilinen zamanın neresinde olduğunuzu? Yada daha açıkcası yaşadığınız ömrün yada ömürlerin artık tarifini yapmak mümkün değil biliyorsunuz. Kısacası tasarlanan zamanın neresindeyiz bunu bilen varmı?? 

İnsan hep öğrenmek ister öncesi sonrası falanı filanı. iyi hoşda öğrensek ne değişecek ki. Hadi yarın 12de herşeyin son bulacağını öğrendik diyelim napardınız?? Anlık zevklerinizden tatmadıklarınızımı tadardınız yoksa kalp kırıklarınımı affederdiniz yada ailenizemi zaman ayırırsınız veya sevgilinize diyemediklerinizi mi demeye çalışırdınız. Şöyle bir kaleme alırken bile birçok yapılması gereken şey'in olduğunu görüyoruz. Bunların hangisine yetecek zamanınız var??

Bunu unutmayalım zaman çok acımasız. Zamanla pazarlık yapabilen biriniz varmı? yok.!

Ben kimi çevrem tarafından fazla umursamaz kimi çevre tarafından ise çok ince düşünür denilen biriymişim. Onlar öyle diyor yani. Umursamaz diyenlere katılıyorum. Ben sevginin olumsuz yönü haric hiçbir olumsuzluğa hayatımda yer vermekten kaçınırım. Bu yüzden hep umursamaz diyen bir kesim oldu. Kimileride ince düşünür dedi. Onlar sevdiklerim di zaten.

Şimdi zamanı durdurma ihtimalimiz yok bu belli birşey. Zamanı kontrol etme denilen şeyi bireysel olarak yapabilen çok nadir bir kesim insanın olduğunuda düşünürse herkes. Hiçbir olumsuz şey olmazdı heralde. Çünkü yarın yaşayacağımızda kesin deil öleceğimizde... 

Sanırım artık bu  soruyu herzaman kendimize sorma zamanı geldi..!

NERESİNDEYİZ ZAMANIN???? 




       NERESİNDEYİM ZAMANIN         

Zifiri karanlıkların prensiyim ben
Güneşin yada ampulun kuvveti yeterdi önceden
Küçüktüm..
Ne yaptığımı bilmezdim ben
Şimdi büyüdüm
Güneşin dibindeki karanlık dünyamın prensiyim ben

Hayatıma yön vereyim derken
Her şey kontrolden çıktı
Neye elimi atsam
Hep boş çıktı
Yani..
Düşeş attım yek geldi.
Düşünüyorumda Zamanın neresindeyim ben..


M......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder